dinsdag 10 juli 2012

handige nail art (web)shops

Regelmatig krijg ik de vraag waar je nail art tools kan kopen zoals bijvoorbeeld stripers,dottingtools enz. Ik ben voor jullie even op het internet gaan speuren en ik heb vier sites gevonden die mij erg handig leken en die ik graag met jullie wil delen. Hieronder heb ik ze op een rijtje gezet met een kleine uitleg erbij. Hopelijk zit er voor jou iets moois bij!

1. www.enchantra.eu
Deze site verkoopt geen dottingtools maar wel het nagellakrek dat ik ook heb. Dit rek is echt heel handig en overzichtelijk, ik kan het iedereen aanraden!

2. www.mardymakeupshop.nl
Met deze winkel en webshop hebben wij het boek 'topnagels'gemaakt alle producten uit het boek zoals bijvoorbeeld de eendnagellakdroger zijn daar online te koop. Ook verkopen zij dottingtools en stripers, als je het internet toch niet zo vertrouwd op dit gebied hebben ze ook een winkel in Loosdrecht. Voor het adres moet je even op hun site kijken.

3. www.prettypolish.nl
Dit is voor mij echt de hemel als het gaat om nagellak en nail art. Ze hebben heel veel verschillende merken nagellak maar ook stripers, dottingtools in veel verschillende maten en nagelwielen. Ook weer een site die je absoluut niet mag missen!

4. www.tuttlebelshop.nl
Deze site is erg vergelijkbaar met mardymakeupshop maar ze hebben prachtige producten. Ze verkopen alle basis nail art tools maar ook armbanden, sjaals en riemen. Dat kunnen dus twee vliegen in één klap zijn.


Dit zijn de sites die mij het meest betrouwbaar leken en, naar mijn idee, de beste producten hebben. Helaas zijn nailart tools amper in de normale drogisterijen te vinden maar ik denk dat het een kwestie van tijd is voor dat ze ook daar nail art tools gaan verkopen!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Als je zelf nog een handige site tegenkomt zou ik het erg leuk vinden als je deze deelt via de comments dan hebben we er allemaal nog wat aan ;).

Donderdag heb ik weer een nieuw artikel voor jullie. Ook zal ik snel een artikel schrijven waarin ik uitleg hoe je zelf een dottingtool kan maken voor de meiden die geen tijd of geld hebben om dottingtools te kopen...

Tot donderdag!

Lots of love!

Marise

1 opmerking: